Ποιοι Είμαστε

Who's Online

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 123 επισκέπτες και κανένα μέλος

Newsletter

Γραφτείτε για τα νέα της οίκοpress.

Γίνε μέλος στο Facebook!

 

 ΑΜΚΕ Ερύμανθος

 Κοινωφελής Ερύμανθος Αθήνα

 Δημοσιογραφία Πολιτών

 Βιολογικά Προϊόντα

 Καταναλωτική Συνείδηση

 Οικοενέργεια

Ακολουθήστε μας στο Twitter...

Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση ανάπτυξης & διαχείρισης διαδικτυακού περιεχομένου

 Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση ανάπτυξης & διαχείρισης διαδικτυακού περιεχομένου

 

web design

Η Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρεία «Ερύμανθος», ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα εργασίας κοινωφελούς χαρακτήρα, ανέλαβε την πρωτοβουλία να συμμετάσχει σε κοινωνική επιχείρηση ανάπτυξης και διαχείρισης διαδικτυακού περιεχομένου με τα άτομα που διακρίθηκαν στο έργο των ηλεκτρονικών εφημερίδων Social Activism Αθηνών και Οίκοpress, με σκοπό την υποστήριξη οργανισμών, Δήμων και επιχειρήσεων στα επικοινωνιακά τους προγράμματα και την προβολή του έργου τους μέσω Διαδικτύου.

Η Κοιν.Σ.Επ., με μέλος την ΑμΚΕ «Ερύμανθος», αναλαμβάνει τη σχεδίαση, ανάπτυξη, υποστήριξη και συντήρηση δυναμικών ιστότοπων (website), ηλεκτρονικών καταστημάτων (e-shop), καθώς και την υλοποίηση στρατηγικών Internet marketing, για την προώθηση της δράσης στο Διαδίκτυο (search engine optimization (SEO), social media marketing, e-mail marketing, διαφημιστικές καμπάνιες Google AdWords κ.ά.).

 

SEO, e-commerce, social-media

Ολοκληρωμένες λύσεις. Απλά - Έγκαιρα - Αποτελεσματικά. Σεβόμενοι τις σημερινές, δύσκολες οικονομικές συνθήκες της αγοράς.

 

Επικοινωνήστε μαζί μας:

Τηλέφωνο 2108813760-1      e-mail koinsep@erymanthos.eu

 

 

Προτάσεις Επιμέρους Δράσεων για την αντιμετώπιση των προβλημάτων του κέντρου της Αθήνας

 

Γνώμη πρωτοβουλίας της Ο.Κ.Ε.

 

 

1)Καθορισμός ειδικών ενισχύσεων προς τις ιδιωτικές επιχειρήσεις

(α) Τροποποίηση του Νόμου για την Ενίσχυση των Ιδιωτικών Επενδύσεων

(β) Εφαρμογή συστήματος ανάλογου με τις «zones franches urbaines ZFU” ή

“Urban Free Zones” που εφαρμόζεται σε διάφορες Ευρωπαϊκές χώρες (π.χ. Γαλλία, στη Λυών και στο Παρίσι το «σχέδιο Grand Paris»), που να περιλαμβάνει άμεσες επιδοτήσεις, ενισχύσεις επιτοκίου ή φορολογικές απαλλαγές.

Περισσότερα...

«Aντιμετώπιση των προβλημάτων του κέντρου της Aθήνας»

 

Η Αθήνα, και ειδικότερα το ευρύτερο κέντρο της, βιώνει σήμερα μια πολυδιάστατη κρίση. Ορισμένες διαστάσεις της κρίσης, όπως τα περιβαλλοντικά και τα πολεοδομικά προβλήματα, έχουν ιστορία δεκαετιών και παρά ορισμένες πολεοδομικού κυρίως χαρακτήρα βελτιώσεις παραμένουν και χαρακτηρίζονται από διαχρονική αδυναμία αντιμετώπισής τους. Άλλες διαστάσεις της κρίσης, όπως τα κοινωνικά προβλήματα και ιδίως αυτά που συνδέονται με τις συνέπειες από τη δυσανάλογη ποσοτικά παρουσία παράνομων μεταναστών είναι πιο πρόσφατες και συνεχώς οξύνονται.

Περισσότερα...

Βασικοί Άξονες Δράσεις για την αντιμετώπιση της κρίσης του κέντρου γνώμη πρωτοβουλίας της Ο.Κ.Ε.

 

Η Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή της Ελλάδος (Ο.Κ.Ε.) ανέλαβε την έκδοση Γνώμης Πρωτοβουλίας με τίτλο «Αντιμετώπιση των προβλημάτων του κέντρου της Αθήνας», με βάση το άρθρο 4 του Νόμου 2232/1994, σύμφωνα με το οποίο «η Ο.Κ.Ε. μπορεί με δική της πρωτοβουλία να εκφράζει γνώμη και για άλλα θέματα κοινωνικοοικονομικής πολιτικής».

Βασικοί άξονες για την αντιμετώπιση της κρίσης του κέντρου:

 

1)Ενίσχυση της επιχειρηματικότητας

Προτεραιότητα στην κατεύθυνση αυτή πρέπει να είναι η ενίσχυση της δημιουργικότητας των πολιτών, ιδίως των νέων ανθρώπων, και των επιχειρηματικών πρωτοβουλιών σε νέους και δυναμικά αναπτυσσόμενους τομείς.

2)Ενίσχυση των βασικών οικονομικών δραστηριοτήτων του κέντρου: τουρισμός, εμπόριο, βιοτεχνία και επαγγελματίες

Ο τουρισμός της Αθήνας δεν θα πρέπει να είναι μόνο μεταγωγικός (προς νησιά, κλπ), ούτε να περιορίζεται σε εμπορικό (εμπορικοί αντιπρόσωποι και εκθέσεις) και συνεδριακό. Αντίθετα θα πρέπει να αναπτυχθούν πρωτοβουλίες σε τομείς όπου η Αθήνα διαθέτει μεγάλα συγκριτικά πλεονεκτήματα (π.χ. πολιτισμό), ενισχύοντας έτσι και τη διεθνή της ταυτότητα. Σημαντική επίσης θέση στην οικονομική διάρθρωση της Αθήνας κατέχει το εμπόριο. Τα περισσότερα καταστήματα βρίσκονται σε κρίση λόγω της πτώσης της αγοραστικής δύναμης των πολιτών, της επιδείνωσης των συνθηκών επιχειρηματικής λειτουργίας (εγκληματικότητα, αποκλεισμοί λόγω απεργιών και κινητοποιήσεων, κλπ), των καταστροφών που συνήθως ακολουθούν τις πορείες διαμαρτυρίας στο Κέντρο της Αθήνας, αλλά και της μετακίνησης μεγάλου τμήματος της ζήτησης σε περιφερειακά κέντρα και της αναδιάρθρωσης των μορφών με τις οποίες προσφέρονται οι εμπορικές υπηρεσίες (εμπορικά κέντρα κ.λπ.). Επιβάλλεται επομένως άμεσα να ληφθούν μέτρα που θα αναζωογονήσουν την εμπορική κίνηση στο Κέντρο.

3)Αναθέρμανση της αγοράς ακινήτων

Η αναθέρμανση της αγοράς ακινήτων θα συμβάλει σημαντικά στην αναθέρμανση της οικονομίας του Κέντρου και στην αναζωογόνηση του αστικού ιστού, κινητοποιώντας την κατοίκηση και την επαγγελματική στέγαση. Στην κατεύθυνση αυτή, οι σχετικές δράσεις θα πρέπει να δίνουν έμφαση σε θέματα της φορολογίας και αντικειμενικών αξιών.

4)Πολεοδομικές και περιβαλλοντικές παρεμβάσεις

Στον άξονα αυτό θα απαιτηθούν κατά κύριο λόγο παρεμβάσεις πολεοδομικού σχεδιασμού, όπως η αναμόρφωση των σχεδίων χρήσεων γης (ούτως ώστε να διευκολυνθεί η επαναφορά στο κέντρο οικονομικών δραστηριοτήτων που έχουν εκδιωχθεί κατά τις τελευταίες δεκαετίες, καθώς και η αξιοποίηση προβληματικών

ακινήτων), νομοθετικές πρωτοβουλίες που θα επιτρέπουν τις παρεμβάσεις σε ακίνητα με προβλήματα (υπό κατάληψη, εγκαταλελειμμένα …), παροχή νέων δυνατοτήτων στάθμευσης σε συντονισμό με τα δίκτυα μαζικής μεταφοράς, και παρεμβάσεις ολοκληρωμένης αστικής ανασυγκρότησης (regeneration) σε θύλακες ή μεγαλύτερες ενότητες με σύνθετα προβλήματα.

5)Ενίσχυση της ταυτότητας και branding της Αθήνας και του κέντρου της

Σημαντική συνιστώσα του άξονα αυτού είναι η ενίσχυση της ταυτότητας της πόλης και επιμέρους περιοχών, έννοια που εν μέρει αντιστοιχεί στον όρο «city branding». Με τον όρο αυτό εννοείται η απόδοση συγκεκριμένης χωρικής ταυτότητας σε επιμέρους περιοχές της πόλης ώστε να διαμορφωθεί μία κεντρική ιδέα για τα χαρακτηριστικά και την αστική προσωπικότητα κάθε περιοχής που θα προσελκύσει

συγκεκριμένες πληθυσμιακές ομάδες οι οποίες θα κάνουν τη χρήση της περιοχής για διαφορετικούς σκοπούς (π.χ. ελεύθερο χρόνο, εργασία, επιχειρηματικότητα, κατοικία, κ.λπ

6)Προώθηση ψηφιακής πόλης και ανάπτυξη συστημάτων διαχείρισης

Η διαρκώς εντεινόμενη ανάγκη ανάπτυξης και επικαιροποίησης ψηφιακών υποδομών και υπηρεσιών προσβάσιμων σε όλους χωρίς αποκλεισμούς, αποτελεί

αναμφισβήτητη πραγματικότητα. Μεταξύ άλλων, η προώθηση της ψηφιακότητας

παίζει επίσης εκπαιδευτικό ρόλο για το γενικότερο πληθυσμό και βοηθά στον αναγκαίο ψηφιακό αλφαβητισμό του. Ως εκ τούτου, πρέπει να προταθεί σειρά δράσεων στην κατεύθυνση αυτή .

7) Προώθηση μίας ασφαλούς πόλης

Η αποκατάσταση της ευνομίας και η ενεργός προστασία των πολιτών αποτελούν

απαραίτητες προϋποθέσεις για τη διατήρηση της κοινωνικής ειρήνης και της κοινωνικής συνοχής, αλλά και για τη στήριξη της οικονομικής βάσης της Αθήνας, την ανάκτηση και αναβάθμιση του δημοσίου χώρου της, καθώς και τη διατήρηση του πληθυσμού της και την επανακατοίκηση της πόλης.

8)Ενίσχυση του κοινωνικού χαρακτήρα της πόλης και της προσβασιμότητάς της σε όλους

Οι περισσότερες συζητήσεις για τα προβλήματα της πόλης και του κέντρου της αναφέρονται σε σημαντικά κοινωνικά ζητήματα – όπως η συγκέντρωση ευάλωτων

πληθυσμών (άστεγοι, εξαρτημένοι από ναρκωτικές ουσίες, μετανάστες, αθίγγανοι) όχι ως θέματα καθ’ εαυτά, αλλά ως παράγοντες που εμποδίζουν το κέντρο να αναπτυχθεί και να αναβαθμιστεί. Στις σημερινές συνθήκες, το ζητούμενο είναι να βρεθούν τρόποι ώστε η κοινωνία της πόλης να μην αφεθεί στο έλεος της φιλανθρωπίας και οι κοινωνικές σχέσεις να μην ρυθμίζονται με καταναγκασμό αλλά με διαδικασίες συναίνεσης και συνοχής.

9) Στήριξη του Εθελοντισμού

Η ευαισθητοποίηση και η συνδρομή των πολιτών, είτε ως κάτοικοι του ιστορικού κέντρου της Αθήνας, είτε ως επιχειρηματίες αυτού, αλλά και γενικότερα ως φίλοι και επισκέπτες του ιστορικού κέντρου, μπορεί να λειτουργήσει καταλυτικά στην αντιμετώπιση της κρίσης, ειδικά ως παράλληλη/συμπληρωματική δράση, αλλά και σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς. Την ευαισθητοποίηση αυτή των πολιτών- κατοίκων του κέντρου της Αθήνας πρέπει να εναγκαλιστούν οι αρμόδιοι φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης, οι οποίοι πρέπει να συνεργαστούν συνάπτοντας σχετικές συμφωνίες με οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών, σωματεία, ιδρύματα, μη κυβερνητικές οργανώσεις καθιστώντας τους τελευταίους φορείς υλοποίησης των τοπικών κοινωνικών προγραμμάτων για την αποκατάσταση του κέντρου της Αθήνας.

Οι Οργανώσεις της Κοινωνίας Πολιτών (ΟΚΠ) έχουν μεγαλύτερη επάρκεια εξειδίκευσης, γνώση των τοπικών ιδιαιτεροτήτων και προβλημάτων της περιοχής με αποτέλεσμα την ταχύτερη υλοποίηση, και σημαντικά χαμηλότερο κόστος.

10)Αναβάθμιση της εικόνας και των λειτουργιών της πόλης

Μέχρι την υιοθέτηση και εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου Σχεδίου Δράσης που είναι απολύτως αναγκαίο πρέπει να γίνουν προσπάθειες από τον Δήμο Αθηναίων

στους εξής τομείς: καθαριότητα της πόλης, φωτισμός, τακτική συντήρηση των κοινόχρηστων υποδομών της πόλης, αποκατάσταση των πινακίδων, βελτίωσης της

προσβασιμότητας της πόλης, βελτίωση του κτιριακού αποθέματος κ.λπ.

 

Πηγή:www.oke.gr

 

Ποντάρουν στα πράσινα σχολεία

Αναδημοσίευση από tanea

 

Σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας επιτυγχάνεται στα νέα σχολεία που κατασκευάζει ο Οργανισμός Σχολικών Κτιρίων (ΟΣΚ ΑΕ). Στα νέα κτίρια τοποθετούνται φωτοβολταϊκά. Ετσι, τα σχολεία μπορούν να έχουν ζεστό νερό. Ή να ζεσταίνουν τα σώματα για τη θέρμανση των αιθουσών. Μάλιστα, αρκετά σχολεία παράγουν ηλεκτρικό ρεύμα με τα φωτοβολταϊκά, το οποίο στη συνέχεια πωλούν στη ΔΕΗ.

Περισσότερα...

Αναζητήστε στην Οίκοpress

Βασίλης Τακτικός

Βασίλης Τακτικός - προσωπικός ιστότοπος

Επισκεφθείτε επίσης

 

bio trikala logo

ΑΜΚΕ Ερύμανθος

Social Activism

paratiritiriokp

solon

Ερύμανθος Κοινωφελής Εργασία

edo-mko

Επισκεφθείτε τα Blog Μας

TheBlogIconBlogger 

Πανελλήνιο Παρατηρητήριο

Βασίλης Τακτικός – Συγγράμματα για την Κοινωνική Οικονομία

Δημοσιογραφία Πολιτών

Συμμετοχική Δημοκρατία

Η Επανάσταση των Social Media

Πράσινες Πόλεις

Υδάτινοι Πόροι και Περιβάλλον

Διαδραστική Παιδεία μέσω της Τέχνης

Κοινωνικά Υποστηριζόμενη Γεωργία

Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας

Social Activism in the World

Κοινωνική Οικονομία

 

Συμπράττων φορέας

Περιφέρεια Αττικής